صرع، اختلال عصبی مزمنی است که پیشینۀ تاریخی طولانی دارد و در بیشتر موارد در تمام طول عمر با فرد باقی می‌ماند. این اختلال در جامعه با نگرش‌های منفی و باورهای نادرست به گونه‌ای درهم آمیخته است که موجب می شود بیمار و خانواده‌اش، نه تنها از مشکلات دارو و درمان، که از این نگرش‌های منفی در جامعه نیز رنج ببرند.  

انجمن صرع ایران با آموزش به خانواده‌ها و بیماران و همچنین حمایت از آنها در زمینۀ دارو و درمان، برای تغییر این باورها و افزایش کیفیت بیماران تلاش می‌کند. این تلاش بدون یاری شما میسر نمی‌شود. کمک‌هایی که از قلب‌های مهربان شما به سمت تغییر زندگی انسان‌های دیگر جریان می‌یابد.

در این راستا قلک‌های انجمن صرع، گامی برای روشن کردن شعلۀ لبخندی در دل یک خانواده هستند. شما می‌توانید برای دریافت قلک‌های انجمن صرع، با واحد مشارکت‌های مردمی تماس گرفته یا به دفتر مرکزی انجمن واقع در زیر پل سیدخندان مراجعه فرمایید:

  1. صندوق‌های بزرگ ایستاده: این صندوق‌ها برای سازمان‌ها، بانک‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و فروشگاه‌ها مناسب هستند. با توجه به نصب پوستر کمک‌های اولیه روی این صندوق‌ها، علاوه بر حمایت مالی، جنبۀ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هم دارند.
  2. صندوق‌های فلکسی رومیزی : این صندوق‌ها مناسب مغازه‌ها و دفترهای کوچک و اداره‌ها هستند.
  3. قلک‌های خانگی : که برای منزل مناسب است و ماهیانه تحویل گرفته می‌شوند.

برای جمع آوری و تحویل قلک‌ها در استان تهران با  واحد مشارکت‌های مردمی انجمن صرع با شماره تماس 02188463355 و یا شماره همراه 09122720187 تماس بگیرید.

با کمک شما دنیایی بهتر خلق خواهیم کرد.