روز جهانی صرع در سال 1398

انجمن صرع ایران امسال به مناسبت بزرگداشت روز جهانی صرع در دومین دوشنبۀ فوریه مصادف با 21 بهمن، علاوه بر پیروی از برنامۀ انجمن جهانی، اقدامات دیگری نیز انجام داده است.

این فعالیت ها شامل شرکت در مسابقۀ نقاشی انجمن جهانی صرع، تلاش برای نورافشانی بنفش در برج میلاد؛ و عکاسی با هشتگ روز جهانی صرع است.

 

مسابقۀ نقاشی انجمن جهانی صرع

امسال انجمن جهانی صرع، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی اقدام به برگزاری مسابقۀ نقاشی کرد که پیرو فراخوان منتشر شده، 7 نفر نیز از ایران در این مسابقه شرکت کردند.

امسال ایران در این مسابقه موفق به کسب مقام نشد و نفرات برتر این مسابقه شامل افرادی در سه گروه سنی از کشورهای زیر هستند:

  1. آژا مایلز از آمریکا ( بالای 16 سال )
  2. چای تین چنگ از هنگ کنگ( 8 تا 15 سال )
  3. ساموئل کورا از پرتغال ( زیر 8 سال )

همچنین این مسابقه 15 برنده داشت که در هر گروه سنی، به جز نفرات برتر، چهار نفر دیگر هم انتخاب شدند. نقاشی های نفرات برتر در کانال تلگرام انجمن صرع منتشر خواهد شد.

 

تلاش برای نورافشانی بنفش برج میلاد

انجمن صرع ایران به دنبال پیشنهاد یکی از عزیزان به مناسبت روز جهانی صرع، برای نورافشانی بنفش در برج میلاد، اقدام به مکاتبه و درخواست از برج میلاد کرد که به دلیل فقدان تجهیزات فنی برای نورافشانی بنفش، این پروژه موفق به برگزاری نشد و روابط عمومی برج میلاد، قول همکاری برای تهیه و تجهیز برج به این تکنیک نورافشانی برای سال آتی را داد.

عکاسی با هشتگ روز جهانی صرع

سومین اقدام انجمن صرع ایران به مناسبت روز جهانی صرع، عکاسی با هشتگ روز جهانی صرع و EpilepsyDay# در دفاتر انجمن است.

همچنین از شما همراهان عزیز نیز دعوت می کنیم در این پروژۀ عکاسی شرکت کنید و عکس های خود را در فضاهای مجازی با هشتگ روز جهانی صرع، منتشر کرده و برای ما نیز ارسال کنید.