انجمن صرع ایران دو مجمع عمومی عادی و فوق العاده‌ی قانونی را روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه در سالن مجموعه‌ی فرهنگی پیامبر برگزار کرد.مجمع نخست به منظور انتخاب بازرس به صورت عادی و مجمع دوم با هدف ایجاد تغییرهایی در اساسنامه‌ به صورت فوق العاده با حضور اعضای انجمن برگزار شدند.
مجمع عمومی انتخاب بازرس: در مجمع عمومی انتخاب بازرس که از ساعت ۱۰ به مدت دو ساعت برگزار شد، در ابتدای جلسه، نماینده‌ی هیئت مدیره‌ی انجمن، نسبت به افتتاح مجمع عمومی اقدام کرد و زهره مقیدخمامی به عنوان رئیس جلسه، دکتر جعفر بوالهری منشی جلسه، فاطمه جوادی ناظر اول و سمانه حقیقی به عنوان ناظر دوم انتخاب شدند.

مصوبات این مجمع:

 – در اجرای بند نخست مبنی بر استماع گزارش هیئت مدیره، دکترداریوش نسبی طهرانی به عنوان نماینده، گزارش هیئت مدیره مربوط به عملکرد سال مالی و تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ را به استماع اعضای مؤسسه رساند.

 – در اجرای بند دوم مبنی بر استماع گزارش بازرس قانونی، محمد ایمانی پور گزارش خود را به استماع اعضای مؤسسه رساند.

-در اجرای بند سوم برای تصویب حق عضویت سالیانه، مبلغ ۳۰۰هزار ریال برای افراد مبتلا به صرع و مبلغ ۲میلیون ریال برای پزشکان به تصویب رسید.

-در اجرای بند چهارم  مبنی بر انتخاب بازرس، پس از ثبت نام نامزدهای بازرسان و تشریح برنامه های هر کدام از آنها، انتخابات برگزار شد و محمد ایمانی پور به عنوان بازرس اصلی و دکتر جعفر مهوری حبیب آبادی به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.

 

– مجمع عمومی فوق العاده: این مجمع از ساعت ۱۲ به منظور ایجاد تغییرهایی در اساسنامه آغاز شد.این جلسه در ادامه‌ی جلسه‌ی قبل با ترکیب همان افراد هیئت رئیسه به منظور اصلاح ماده های 19 و 10 و 21 اساسنامه به کار خود ادامه داد.

مصوبات مجمع فوق العاده:

– ماده‌ی ۱۰ اساسنامه بدون تغییر باقی ماند.

 – ماده‌ی ۱۹ اساسنامه، تبصره‌ی ۲ بدین شرح اصلاح شد: تبصره‌ی ۲- شرکت اعضای هیأت مدیره در جلسات ضروری است و غیبت هر یک از اعضا بدون عذر موجه و بدون اطلاع قبلی تا سه جلسه‌ی متوالی یا شش جلسه‌ی متناوب در طول سال در حکم استعفای عضو غایب خواهد بود (۴ نفر از اعضا لازم است متخصص مرتبط با بیماری و یک نفر حداقل با تحصیلات لیسانس و عضو رسمی باشند)، که درصورت حذف هر یک از اعضای اصلی متخصص، عضو علی البدل متخصص؛ و در صورت حذف عضومبتلا به صرع، عضو علی البدل مبتلا  جایگزین خواهد شد.

 – ماده‌ی ۲۱ اساسنامه، بدین شرح اصلاح شد: هیئت مدیره علاوه بر جلساتی که به طور مرتب و حداقل دو ماه یک بار به صورت حضوری یا غیرحضوری(مجازی) تشکیل می شود؛ بنا به ضرورت با دعوت کتبی یا تلفنی رئیس یا نایب رئیس تشکیل جلسه فوق العاده خواهد داد.