شب گذشته 19 بهمن‌ماه، مصادف با دومین دوشنبه ی فوریه که روز جهانی صرع نام گرفته است، پل طبیعت تهران از ساعت 18، با هدف حمایت از افراد مبتلا به صرع بنفش شد.

   انجمن جهانی صرع در سال جاری، با شعار ” بیایید نوری برای صرع بیفروزیم! ” از تمامی کشورهای جهان درخواست کرده است که با هدف کاهش نگرش منفی نسبت به این بیماری، همسو با این انجمن مراسمی هماهنگ برگزار کرده و نمادهای شهری به رنگ بنفش دربیایند.

   انجمن صرع ایران نیز در راستای هدف انجمن جهانی، با پیگیری های مکرر موفق شد حمایت مسئولان پل طبیعت را جلب کرده و این نماد نوین شهر تهران را به رنگ بنفش دربیاورد.

   انجمن صرع ایران از این رویداد عکس و فیلم تهیه کرد تا بتواند آن را برای انجمن جهانی صرع ارسال کند تا نام ایران نیز به عنوان شرکت کنندۀ فعال در این رویداد به ثبت برسد.

   این رویداد در روز 18 بهمن ماه به وسیلۀ خبرگزاری ها و فضاهای مجازی به اطلاع عموم مردم رسید و در زمان نورپردازی بنفش، تصویر آن در سایت تهران من نیز بارگذاری شد.

   با وجود تلاش های بسیاری که انجمن صرع ایران از سال های گذشته برای نورپردازی بنفش برج میلاد و برج آزادی کرده بود، با پاسخ منفی مسئولان این برج ها رو به رو شد.