انجمن صرع ایران در نخستین همایش خیرین سلامت که توسط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در روز شنبه صبح، دوم دی ماه در سالن همایش دانشگاه ولایت برگزار شد، شرکت کرد. هدف از برگزاری این همایش توسعة مشارکت مردم در نظام سلامت از یک سو؛ و تقویت همکاری های بین بخشی و ارتقاء مسئولیت پذیری نهادهای دولتی و غیردولتی از سوی دیگر بود که می تواند نقش چشمگیری در بهبود مستمر شاخص های سلامت همگانی و دستیابی به توسعة پایدار داشته باشد. محسن فرج، مدیر اداری و مالی انجمن صرع ایران نیز که به عنوان نمایندة انجمن، در این همایش حضور داشت، در گفت و گو با صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان، ضمن تشریح فعالیت های آموزشی وحمایتی انجام شده در استان، تعداد افراد مبتلا به صرع عضو انجمن را در ایرانشهر نزدیک به ۲۰۰ نفر اعلام کرد. فرج ضمن استقبال از بازدید دفتر انجمن صرع در سرای سمن های مکران توسط استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار ایرانشهر، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، جمعی از نیکوکاران تهرانی، مسئولان انجمن های ام اس، محکم، اوتیسم و اسکیزوفرنی ؛ در گفت و گو با استاندار، از ایشان درخواست فضای مناسبی برای افزایش سطح فعالیت ها و خدمات انجمن صرع به افراد مبتلا به صرع کرد.

در حاشیة این بازدید؛ دكتر بویا رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر اظهار كرد: سرای سمن های سلامت مکران، با استقرار ۱۲ انجمن ملي و محلي درراستاي اهميت موضوع مشارکت های اجتماعی و ترغیب مشاركت شهروندان و همچنین ساير سازمانهايي كه بخشي از سلامت شهروندان را به عهده دارند بصورت پایلوت در ایرانشهر راه اندازی و تاکنون منشاء خدمات قابل تقدیری بوده است.

     انجمن صرع ایران که در سال های اخیر توجه بیشتری را معطوف افراد مبتلا به صرع در مناطق محروم کشور کرده است، همچنان در حد توان خود تلاش می کند خدمات لازم را به نمایندگی ایرانشهر ارائه کند.