خبر کسب دومین مقام جهان برای وحید درویش زاده از ایران در مسابقۀ روز جهانی صرع، روز پنجشنبه نهم بهمن از انجمن صرع جهانی به اطلاع انجمن صرع ایران رسانده شد.

   واحد روابط بین الملل انجمن صرع ایران که پیرو فراخوان انجمن جهانی صرع، از علاقه مندان دعوت کرده بود تا آثار هنری خود را با مضمون صرع به انجمن صرع ایران ارسال کنند، کلاً با تعداد 28 اثر از 18 نفر با مضمون صرع به صورت طراحی، نقاشی آکریلیک و رنگ روغن، عکس، بافتنی و گلدوزی مواجه شد، که وحید درویش زاده با ارسال یک اثر طراحی دیجیتال موفق به کسب دومین مقام در دنیا شد.

   فاطمه عباسی، کارشناس مسئول روابط بین الملل انجمن صرع ایران  ضمن ابراز خرسندی تمامی عوامل و اعضای انجمن از برنده شدن ایران در مسابقۀ روز جهانی صرع، گفت : ” انجمن صرع ایران ضمن تبریک به وحید درویش زاده، از سوی تمامی اعضای خود از ایشان قدردانی می کند که با وجود عدم ابتلا به صرع، به عنوان یک نماینده با اثر زیبای خود، صدای ایرانیان مبتلابه صرع را به تمام دنیا رساند. “

عباسی در مورد جایزۀ این برنده، گفت: انجمن جهانی صرع با دریافت شماره حساب بانکی وحید درویش زاده، وجه جایزه را مستقیماً به حساب ایشان واریز کرد.

   وی ادامه داد: انجمن جهانی صرع تمام آثار را روی وب سایت خود نمایش داد و همچنین تمام آثار در نمایشگاهی که در پارلمان اروپا دایر بود، به نمایش گذاشته شد.