انجمن صرع ایران سه شنبه، بیست و پنجم دی ماه، روز ملی صرع را به مناسبت بیست و سومین سالروز تأسیس انجمن صرع ایران، جشن گرفت.

   جشن روز ملی صرع که هر سال به مناسبت تأسیس انجمن صرع ایران برگزار می شود، امسال نیز پذیرای قریب به 400 نفر از اعضای انجمن و عموم مردم بود.

   این مراسم با مشارکت شهرداری منطقۀ 7 تهران و فرهنگسرای اندیشه از ساعت 9:30 تا 13 به طول انجامید.

  این برنامه با سخنرانی دکتر کورش قره گزلی؛ رئیس هیئت مدیرۀ انجمن، آغاز شد. دکتر قره گزلی در سخنرانی خود ضمن ابراز رضایت از فعالیت های انجمن صرع از آغازین سال های تأسیس تا به امروز، گفت: در سال جاری انجمن صرع ایران به جز تهران، موفق به گسترش فعالیت ها و خدمات خود در سایر شهرهای کشور به ویژه مناطق محروم شده است.

   پس از این سخنرانی رضا شاهین؛ مجری برنامه، با اجرای یک مسابقه برنامه های مفرح جشن را ادامه داد  و در طول برنامه به مناسبت بیست و سومین سالگرد تأسیس انجمن صرع به 23 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

   همچنین در این فرصت، شرکت کنندگان مسابقۀ روز جهانی صرع با عنوان قصۀ زندگی من، در این مراسم معرفی شدند و ضمن پخش دو کلیپ برگزیده از آمنۀ خدام و ایلیا فکوررشید، به ده نفر از برگزیدگان تهرانی به دست دکتر قره گزلی هدیه و لوح تقدیر اهدا شد که از نمونۀ همین هدایا و تقدیرنامه ها برای شرکت کنندگان شهرستانی نیز ارسال خواهد شد.

  سپس حسین یوسف پور؛ نمایندۀ فدراسیون شطرنج، دکتر داریوش نسبی طهرانی؛ مدیرعامل انجمن صرع، معصومه صادق زاده؛ قائم مقام مدیرعامل کانون هموفیلی ایران و مریم طاهری مددکار این کانون جوایز برگزیدگان مسابقۀ شطرنجی را که به مناسبت روز ملی صرع روز پنجشنبه 20 دی ماه برگزار شده بود، اهدا کردند.

   صادق زاده با تأکید بر اینکه هدف از برگزاری این مسابقه افزایش تعامل اعضای انجمن ها است و رسیدن به کسب مقام برتر مدنظر نیست، یک هدیه به مجید زارع؛ نفر پنجم این مسابقه اهدا کرد و در ادامه دکتر نسبی نیز با تقدیر از همکاری کانون هموفیلی، آغاز اینگونه تعامل ها را راهی برای افزایش توانمندی و کیفیت زندگی اعضای انجمن ها برشمرد.

     از دیگر برنامه های این مراسم، تقدیر از حامیان انجمن صرع، اعظم پورنگ؛ مشاور و نیکوکار؛ مهسا گذشتی؛ مربی شطرنج تیم انجمن صرع، فائزه دولتی؛ معاون اجتماعی-فرهنگی شهرداری منطقۀ 7 تهران و رضا شاهین؛ مجری برنامه های انجمن صرع  بود.

 اجرای استندآپ کمدی توسط سیاوش قاسمی و چهار قطعه موسیقی زنده توسط گروه آیهان بند از دیگر برنامه های مفرح این جشن بود.