نمایندگی انجمن صرع در استان مرکزی نخستین همایش عمومی خود را روز پنجشنبه، بیست و ششم بهمن ماه از ساعت ۹ونیم صبح به مدت چهار ساعت در سالن شهرداری منطقهُ ۴ واقع در خیابان قائم مقام برگزار کرد.
این برنامه که با هدف آموزش و اطلاع رسانی دربارهُ صرع به عموم، برگزار شد، میزبان تعداد ۱۷۰ نفر از افراد مبتلا به صرع و خانواده هایشان بود.
در این همایش پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، خانم عزیز محمدی، مسئول نمایندگی اراک، ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان، به معرفی انجمن و فعالیت های آن پرداخت.

در ادامه دکتر علیرضا رضایی آشتیانی، متخصص مغزواعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک؛ و دکتر مریم موبدی، فوق تخصص مغزواعصاب کودکان به سخنرانی و آموزش صرع پرداخته و هر یک پس از سخنرانی با برگزاری جلسهُ پرسش و پاسخ، به سوُال های حاضران پاسخ دادند.

در ادامه گروه سرود بنفش متشکل از کودکان‌مبتلا به صرع به سرپرستی مربی دلسوز خود شهرزاد امامی، به اجرای موسیقی پرداختند.
حسین بساکی، خوانندهُ محبوب نیز اجرای دلنشینی را به مهمانان این همایش هدیه کرد.
در انتهای برنامه مژگان نظام‌آبادی، روانشناس؛ در مورد مسائل روانی صرع آموزش های لازم را ارائه داد و همایش با توزیع انتشارات انجمن شامل بروشورها و مجله به پایان رسید.
انجمن صرع ایران از مشارکت صمیمانه و متعهدانهُ دکتر علیرضا محمودی، شهردار اراک؛ و مسئولان سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری منطقهُ ۴ اراک از جمله آقایان شعبانی و صالحی؛ و سایر نیکوکاران و سرورانی که در تدارک این همایش مشارکت داشتند، قدردانی می کند.