نتیجۀ ارزیابی سی امین همایش صرع مطلوب برآورد شد

انجمن صرع ایران سی امین همایش عمومی خود را با موضوع “چگونه صرع را مدیریت کنیم؟ ” با حضور بیش از 200  نفر شرکت کننده در تاریخ هفتم آبان ماه از ساعت 9 تا 13 در سالن سینمای ایران برگزار کرد.

   هدف از برگزاری این همایش که با مدیریت علمی دکتر طیبه عباسیون، متخصص مغز و اعصاب برگزار شد، افزایش آگاهی مبتلایان به صرع در مورد نحوۀ مدیریت صرع برای ارتقاء سطح کیفیت زندگی آنها بود.

   در این برنامۀ علمی پس از خیر مقدم دکتر کورش قره گزلی، مدیر عامل انجمن صرع ایران، موضوع های مختلفی در زمینه های پزشکی، روانشناسی و دندانپزشکی توسط متخصصان این حوزه ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

   محورهای این همایش شامل زندگی روزمره با صرع با سخنرانی دکتر طیبه عباسیون،  نقش فرد مبتلا به صرع در ارتقاء سطح کیفیت زندگی خود با سخنرانی دکتر مهدی اسماعیل تبار، خانواده و فرد مبتلا به صرع با سخنرانی دکتر داریوش نسبی تهرانی، چگونه دهان خود را تمیز نگاه داریم؟ با سخنرانی دکتر ماهرخ رحیمیان بود.

    در میان سخنرانی ها چند برنامۀ جذاب شامل معرفی مشاهیر صرع توسط فرید کاوه نویسندۀ کتاب مشاهیر صرع، مصاحبه با اعضای موفق مبتلا به صرع و اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقۀ همایش و فصلنامه های انجمن صرع نیز انجام شد و در پایان همایش یک ساعت به پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان و متخصصان اختصاص داده شد.

   برگزاری این همایش که از راه های مختلفی از قبیل ارسال پیامک، نصب پوستر و درج در روزنامه به اطلاع اعضای انجمن، پزشکان و عموم مردم رسید، پوشش خبری مناسبی در رسانه های سمعی، بصری و مکتوب داشت.